Till er intressenter

15.09.2020

Till alla intressenter! 

Jag känner mig väldigt glad över att ni är så många som visar intresse i att köpa kattunge från oss. De senaste veckorna har jag fått massor med intresseanmälningar för kattungar, fler än jag har kattungar i dagsläget. Detta betyder att jag inte kommer kunna sälja kattunge till alla er som önskar er en ny familjemedlem. Allra helst hade jag velat att alla som vill skulle kunna få en familjemedlem i form av en neva - det är ju världens finaste kattras! 

Om 1-2 veckor kommer jag öppna upp för att boka tid för att besöka oss. Jag kommer att kontakta er intressenter, en efter en. Om det efter besöket känns bra för både oss och dig/er så kommer ni få möjlighet att boka/tinga en kattunge utifrån de som finns tillgängliga. Skulle det vara så att du eller din familj inte får (pga. för "få" kattungar) köpa kattunge av oss denna gång så står ni automatiskt kvar i kö för kommande kull/kullar om ni så önskar. 

Vid frågor om bokning/tingning, tingningsavgift, tingningsavtal, eller något annat så är ni välkomna att höra av er antingen via kontaktformuläret här på hemsidan, mail eller PM på facebook.

© 2020 Pointes & Tutus - Balettskola. Alla piruetter reserveras..
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång